نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و پالاس| فاجعه تن‌هاخ و رفقا! تاریخ و ساعت بازی پاریسن‌ژرمن و دورتمند در دور برگشت نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان | ام‌باپه به فینال می‌رسد؟ جدول لیگ برتر ایران پس از پایان هفته بیست و ششم (۱۷ اردیبهشت) | نکونام صدر را به پرسپولیس نمی‌دهد نتیجه بازی استقلال و ذوب‌آهن+ ویدیو گل‌ها(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)| واویلا از بلانکو ویدیو خلاصه بازی استقلال و ذوب‌آهن(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) سرآسیایی از هدایت سایپا کنار گذاشته شد محمد حسینی از خوشه طلایی کنار رفت | رضا ناصحی سرمربی شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و نساجی(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و نساجی(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| صدرنشینی ۳ ساعته؟ پخش زنده بازی فولاد و تراکتور در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین ترکیب پرسپولیس برای دیدار مقابل نساجی اعلام شد پخش زنده بازی نساجی و پرسپولیس در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی سپاهان و استقلال خوزستان در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پرداخت پول به بازیکنی که با فوتبال خداحافظی کرده است! کمپ حجازی تجهیز می‌شود کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال طی ۱۷ روز ۴.۵ میلیارد تومان به جیب زد پخش زنده بازی استقلال و ذوب آهن در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت) + تماشای آنلاین الاهلی در صدد تمدید قرارداد قائدی ۲ پهلوان ایرانی دوپینگی از آب در آمدند!
سرخط خبرها

همسر سیلوا استقلالی‌ها را خوشحال کرد + عکس

  • کد خبر: ۱۸۲۴۰۳
  • ۱۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۳
همسر سیلوا استقلالی‌ها را خوشحال کرد + عکس
همسر رافائل سیلوا مدافع برزیلی فصل گذشته استقلال با انتشار یک استوری، استقلالی‌ها را امیدوار کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، شایعاتی که درباره رافائل سیلوا مدافع برزیلی فصل گذشته استقلال به راه افتاده، واکنش همسر این بازیکن را به دنبال داشت. پیش از این شایعاتی در فضای مجازی منتشر شده بود که سیلوا در فصل جاری فوتبال برای تیمی بازی نمی‌کند و به دنبال گرفتن ۵۰۰هزار دلار باقی مانده از مدت زمان قراردادش با استقلالی‌هاست.


امروز همسر این بازیکن برزیلی با انتشار یک استوری در اینستاگرام نوشت: «استقلالی‌های عزیز لطفا گوش ندهید و آنچه را که می‌بینید و می‌خوانید جدی نگیرید. شما خاص هستید و در قلب ما زندگی می‌کنید. بوسه بزرگ خانواده سیلوا.»
همسر سیلوا استقلالی‌ها را خوشحال کرد + عکس
به نظر می‌رسد این خبر در اوضاع بحرانی کنونی استقلالی‌ها می‌تواند روزنه امیدی باشد برای توافق با رافائل سیلوای برزیلی.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->